Повернення та обмін сумок та галантереї:

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної якості.

  2. Повернути товар належної якості.

  3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у якого є чек;
  1. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, який не був у вжитку;
  1. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

  4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за ваш рахунок.

Повернення товару компанією Нова Пошта. Дані отримувача: м. Київ,  відділення 62 (до 30кг) або 38 (до 1000кг), отримувач Крута Торба +38(093)246-4445

Процедура повернення товару неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;

  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

  4. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Повернення товару компанією Нова Пошта. Дані отримувача: м. Київ,  відділення 62 (до 30кг) або 38 (до 1000кг), отримувач Крута Торба +38(093)246-4445

Фінансові питання:

  1. Повернення коштів здійснюється після отримання та перевірки товару.

  2. Повернення коштів здійснюється на карту.

  3. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Для клієнтів, яким зручно відвідати наш магазин можливе повернення та або обміну в Шоурумі (10-19 щодня, Київ, вул. П.Григоренка 22/20, офіс 5, вхід під вивіску "Офісний комплекс "НАРНІЯ".